Dialog cu George I.

george_1: Doamne ajuta! Iertare, am fost un pic plecat prin institut…
george_1: ce faci? Cum iti este?
catalin: Doamne ajuta
catalin: pai sunt bine cu ajutorul lui Dumnezeu
catalin: tu ce mai faci?
catalin: cum iti mai e ?
catalin: cum mai e la institut?
george_1: Cum stii… nu sunt lucruri noi, prea imbucuratoare. Eu unul nu sunt prea incantat de situatie.. Se simte o tensiune, o neasezare, nu stiu cum sa-i zic. probabil este la „scara nationala”… sau „internationala”…:)
catalin_apologetul: fii mai specific
george_1: Eu nu am o stare prea buna. Dar Slava Domnului, inca nu m-am incovoiat de tot…
catalin_apologetul: este lagat de problema financiara sau si de alte aspecte
catalin_apologetul: oricum stim ca financiar nu e preabine
ion_george_1: Da, asa este…
catalin_apologetul: eu am de gand sa ma intorc la anul
ion_george_1: inca mai am de furca cu partajul , cu fosta sotie… tot face recursuri peste recursuri. Acum suntem la Tribunal , la Calarasi…
catalin_apologetul: apoi o sa vad ce decizii iau
ion_george_1: Inteleg…
ion_george_1: Nu sunt multumit de ceea ce fac. NU-mi aduce nicio bucurie…
catalin_apologetul: vezi tu, asta eproblema la la noi in Romania, adica problema cu faptul ca pana dau ei un verdict iti petreci viata suspinand prin tribunale
ion_george_1: Nu mai simt bucuria… parca ma vestejesc…
ion_george_1: Da…ai dreptate..
catalin_apologetul: oricum daca nu ai alta alternativa e bine si acolo unde esti
ion_george_1: din pacate Ileana, fosta sotie, nu intelege ca este rau pentru amandoi, si pentru fata noastra..
catalin_apologetul: aici oamenii in general sunt bucurosi
catalin_apologetul: ptr ca au salarii decente
catalin_apologetul: dar sincer, aici se munceste
catalin_apologetul: in tara doar se imita munca
catalin_apologetul: ptr ea nu e credincioasa
catalin_apologetul: nu si-a inteles rostul de mama si de sotie
catalin_apologetul: mama tre sa isi creasca copii in credinta, iar sotia sa asculte de sot
catalin_apologetul: ar avea rostul tot acest demers al ei in instante, daca ar stii ca toti o sa fiti bine, dar daca isi urmareste doar interesul ei arata ca este egoista
george_1: Ce sa facem… are si probleme de sanatate… ma refer mai ales la cea psihica… Nu asculta de nimeni, nu primeste niciun sfat… este foarte greu, insa nu am ce face. Rabdare si ajutor de la Domnul…
george_1: Da, ai dreptate, asa este..
catalin_apologetul: vorbeste cu pr Holbea, el te poate lamuri
george_1: Imi este mila de ea, insa nu pot sa o ajut cu nimic. Nici chiar daca as renunta la tot eu si sa-i ramana ei.
george_1: Oricum, asta nu pot sa o fac pentru ca nu pot sa ajung pe drumuri…
george_1: Bine Catalin…
george_1: sa vad si colajul tau…
george_1: si pe urma sa merg acasa, caci este tarziu…
catalin: vizionare placuta
catalin: sanatate
catalin:george_1: Doamne ajuta! Imbratisari!

Lasă un comentariu